Lansat în 1983 ca brand principal al grupului italian De Rigo, POLICE reprezintă manifestul urban al celor care vor să fie remarcați.
Numele nu este ales întâmplător. El are menirea de a provoca imaginația și visele celor cu spirit tânăr, oferind o nouă perspectivă: aceea a lumii de peste ocean, poziționată mereu împotriva curentului Atitudinea promovată de POLICE a produs un impact puternic, brand-ul italian câștigându-și propria nișă și fiind recunoscut la nivel internațional ca o alternativă nonconformistă. Bazându-se pe identitatea sa din ce în ce mai puternică, brand-ul s-a reinventat de-a lungul anilor, evoluând de la ochelari la ceea ce numim astăzi stilul de viață POLICE, ce include : parfumuri, ceasuri, bijuterii și articole din piele.
Cei atrași de comunitatea POLICE sunt tinerii, rebeli autentici care urmăresc tendințele modei dar vor să se facă remarcați prin originalitate și intuiție, cei care vor să trăiască prin alegerile pe care le fac și să își pună amprenta asupra lumii în care trăiesc.
Asemeni lor, brand ambasadorii aleși de POLICE de-a lungul timpului au fost personalități puternice precum Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas, Neymar Jr. sau Lewis Hamilton, care au reinterpretat în stil propriu valorile, mesajul și universul acestui brand.