Povestea brand-ului Guess a început în 1981, când doi frați pe nume Marciano au plecat în
America, în căutarea visului american. Influențele modei europene s-au regăsit în primele modele de
jeansi Guess și au reprezentat debutul unei povești rasunatoare care continuă și astăzi.
Succesul impresionant pe care l-au avut produsele din denim, epuizate rapid de pe rafturile unor
magazine celebre precum Bloomingdale’s, i-a determinat pe cei doi frați să își mărească gama de
produse, completând-o cu încălțăminte și accesorii. Guess a devenit simbolul unui stil de viață tineresc,
indraznet și aventuros, imaginea stralucitoare fiind susținută de campanii de promovare impresionante, ce
le-au avut în centru pe Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Anna Nicole Smith, Carla Bruni, Naomi Campbell,
Jennifer Lopez sau Carre Otis.
Guess face parte din portofoliul producătorului italian de ochelari Marcolin din anul 2013.
Colecțiile de ochelari de soare și de vedere păstrează valorile brandului, remarcându-se prin siluete
avangardiste, combinații îndrăznețe, culori puternice și lentile oglindă ce atrag atenția asupra purtătorului.
Clientul Guess va fi întotdeauna o persoană care iubește aventura, este încrezătoare și își cunoaște
potențialul.